Administratie
Wij voeren alle administratieve handelingen die in een bedrijf plaatsvinden voor u uit.
Die onderdelen van de administratie bestaan uit:
- input: invoeren van al uw financiële stukken
- verwerking: verwerken van uw gegevens
- output: opstellen van daaruit voortvloeiende rapportages en jaarrekeningen
Deze onderdelen nemen wij allemaal voor onze rekening. Wij gebruiken hiervoor een eigen accountingpakket. Indien u zelf al een gelijkwaardig pakket heeft aangeschaft, dan voeren wij het administratiebeheer in principe met uw systeem uit. Dat kan bij u op locatie, bij ons op kantoor of eventueel volledig digitaal.
Online
Onze mogelijkheid van goed beveiligde online dienstverlening geeft u vele voordelen. Zo hoeft u geen stukken meer naar ons te brengen, kunt u altijd al uw gegevens waar u ook bent inzien en zijn uw cijfers up-to-date. Het dashboard van het programma kunt u helemaal inrichten naar uw eigen wensen. Wilt u alleen de balansposten zien bijvoorbeeld, of ook de winst-en-verliesrekening? En de bankafschriften?
Door de diverse online-pakketten die wij bieden, hebben wij voor elke ondernemer een passende oplossing. Ook voor starters.
Een goed opgezette administratie is onmisbaar. Niet alleen voor de fiscus, maar ook voor uw eigen inzicht in hoe het gaat met uw bedrijf.