Skip to main content

Werken bij O'Cliance

O'Cliance is geen standaard administratiekantoor. Met een klein en gedreven team gaat onze dienstverlening al ruim 25 jaar veel verder dan alleen het verzorgen van administraties en belastingzaken. Wij bespreken waar het bedrijf heen wil, waar de potentiële groei zit, wat daarvoor nodig is, en welke rol wij daarbij spelen. Rapportage en advies zijn de belangrijke pijlers waarmee we onze filosofie waarmaken en het verschil maken.

Aan de slag bij een groeiend, dynamisch administratiekantoor in een functie waarin je direct bijdraagt aan het voeren van een zorgvuldige administratie van onze klanten? Bij O' Cliance werken wij voor een zeer diverse klantenportefeuille. Van klein tot groot, nationaal én internationaal.

Wij zijn op zoek naar:

Administratief medewerker

Wij zoeken iemand die zich herkent in onze filosofie om onze klanten optimaal en zorgvuldig te ondersteunen. Een positief en gedreven persoon, die gefocust is op zijn/haar eigen bijdrage en het beste uit zichzelf haalt. Die het niet alleen leuk vindt de collega’s te ondersteunen, maar ook zelfstandig initiatief neemt om de gegevensverwerking correct en tijdig uit te voeren.

Jouw collega's
Je wordt onderdeel van een team dat bestaat uit drie zeer gemotiveerde personen. Binnen ons kantoor heerst een open, leuke sfeer waarin het prettig werken én samenwerken is en ruimte gegeven wordt voor persoonlijke ontwikkeling.
Jouw takenpakket

Je hebt gevoel voor cijfers, bent nauwkeurig en houdt je zaken graag op orde. Dagelijkse taken zijn onder meer:

  • Het behandelen van inkomende en uitgaande correspondentie;
  • Het invoeren van gegevens in ons online boekhoudsysteem Yuki;
  • Het invoeren/scannen van documenten;
  • Communicatie met de klant;
  • Diverse overige taken binnen het kantoor.
Jouw profiel
  • Goede kennis en vaardigheden van MS Office;
  • Bij voorkeur kennis en ervaring met online boekhoudprogramma’s, zoals Yuki;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • 24-32 uur beschikbaar, uren in overleg.
Persoonlijke eigenschappen
  • Open en leergierig;
  • Klantvriendelijk;
  • Communicatief vaardig.

CV en motivatie

Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan de groei van ons kantoor, stuur dan je CV en korte motivatie voor een afspraak aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v Fred Lankreijer.