Werken bij O'Cliance
Aan de slag bij een groeiend, dynamisch administratiekantoor in een functie waarin je direct bijdraagt aan het voeren van een zorgvuldige administratie van onze klanten? Bij O' Cliance werken wij voor een zeer diverse klantenportefeuille. Van klein tot groot, nationaal én internationaal.
Wij zijn op zoek naar:
Administratief medewerker
Wij zoeken iemand die zich herkent in onze filosofie om onze klanten optimaal en zorgvuldig te ondersteunen. Een positief en gedreven persoon, die gefocust is op zijn/haar eigen bijdrage en het beste uit zichzelf haalt. Die het niet alleen leuk vindt de collega’s te ondersteunen, maar ook zelfstandig initiatief neemt om de gegevensverwerking correct en tijdig uit te voeren.
Je hebt gevoel voor cijfers, bent nauwkeurig en houdt je zaken graag op orde. Dagelijkse taken zijn onder meer:
- Het behandelen van inkomende en uitgaande correspondentie;
- Het invoeren van gegevens in ons online boekhoudsysteem Yuki;
- Het invoeren/scannen van documenten;
- Communicatie met de klant;
- Diverse overige taken binnen het kantoor.
- Goede kennis en vaardigheden van MS Office;
- Bij voorkeur kennis en ervaring met online boekhoudprogramma’s, zoals Yuki;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- MBO werk- en denkniveau;
- 24-32 uur beschikbaar, uren in overleg.
- Open en leergierig;
- Klantvriendelijk;
- Communicatief vaardig.
CV en motivatie
Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan de groei van ons kantoor, stuur dan je CV en korte motivatie voor een afspraak aan: